Caravanlife Gorter

De leukste kampeerwinkel van Zeeland!

Over Caravanlife Gorter

Inmiddels is het alweer een jaar geleden dat Caravanlife Gorter zich aan heeft gesloten bij 5-sterrenspecialist en tot op de dag van vandaag zijn ze daar enorm blij mee. Als één van de eerste kampeerzaken hebben zij de stap gezet om van onze software gebruik te maken en sindsdien volgen er steeds meer. Caravanlife Gorter biedt u meer dan 5000m² kampeerplezier in de mooie showroom gevestigd in Heinkenszand.

www.caravanlife.nl

Bij Caravanlife Gorter kunt u terecht voor nieuwe caravans en campers, maar tevens hebben zij ook occasions. Schadeherstel aan uw caravan en of camper wordt door hun eigen vakmensen ( meer dan 20 jaar ervaring ) opgelost, zodat u de caravan of camper weer in originele staat terug krijgt.

Geautomatiseerd reviews verzamelen

‘Ons assortiment en aanbod in de winkel wisselt heel vaak. Wat niet wisselt is onze motivatie en ambitie om de klanten te helpen met de beste producten en diensten die de kampeerbranche te bieden heeft. Een tevreden klant is iets waar wij altijd naar streven. Om die reden zijn wij dan ook blij met de software 5-sterrengroeipromotor. We hebben op deze manier een goede inzage in de wensen van onze eigen klanten, kunnen eventuele klachten direct oplossen en hebben een mooie manier gevonden om onze klantervaringen naar buiten toe te kunnen etaleren’, zegt Tim Gorter. Mede door de koppeling aan ons kassasysteem van Vendit werk dit voor ons geautomatiseerd en kost het dus weinig tijd. De implementatie met Google en tevens de Facebook plug-in die straks ontwikkeld gaat worden zorgt ervoor dat we op alle platformen die er toe doen goed voor de dag komen. Het leuke is ook dat klanten in de winkel er regelmatig naar vragen, omdat we de promotiematerialen van 5-sterrenspecialist in onze kampeerwinkel hebben weggezet.

Een heleboel reviews

In een jaar tijd hebben we inmiddels al 548 klantbeoordelingen verzamelt. Doordat onze kassa gekoppeld is aan het systeem van 5-sterrenspecialist worden al onze klanten geautomatiseerd uitgenodigd. Het slagingspercentage ligt op dit moment op 41%. Oftewel van de 10 klanten die wij uitnodigen vullen gemiddeld 4 mensen het in. Wij vinden dit hoog aangezien iedere klant, zelfs bij aanschaf van een klein kampeerartikel een uitnodiging krijgt. Mochten wij dit zelf in eigen beheer en zonder kassakoppeling doen dan zal het percentage naar onze beleving vele malen hoger zijn, omdat je dan gecontroleerd klanten uitnodigt. Doordat de mail in de vorm van een bedankmail verzonden wordt is het direct een aftersales traject wat wordt gestart naar onze klanten, aldus Tim.

Caravanlife Gorter is trots op het resultaat

Als jij wilt weten hoe de service wordt ervaren kijk dan eens naar de beoordelingen van Caravanlife Gorter en ervaar het zelf.

Bekijk meer succesverhalen:

Bij een erkend 5-sterrenspecialst kunt u rekenen op:

* Goed Advies * Vakmanschap * Kwaliteit * Service * Garantie

Het Keurmerk voor klanttevredenheid

We keuren en zien toe op de echtheid van klantbeoordelingen en gebruiken deze als kennisbron om service gerichtheid te stimuleren en klantbehandeling waar mogelijk te verbeteren. Met ons platform bieden wij onze erkende 5-sterrenspecialisten het juiste podium om ervaring van hun klanten te delen; op basis van NPS wordt een wereldwijd erkende klanttevredenheid- en loyaliteitsscore gemeten. Hoe hoger deze score, hoe meer tevreden en loyaal hun klanten zijn. Een aangesloten ondernemer dient een minimale NPS-norm van 45 te behalen om het keurmerk ‘erkend 5-sterrenspecialist’ te mogen voeren. Hiermee hebben we een maatstaf in het leven geroepen voor het servicegehalte van een organisatie.

Samen het verschil maken

Steeds meer ondernemers conformeren zich aan onze 5-sterke punten. Samen maken we ons hard voor een betere servicegerichtheid. Wilt u ook sociaal betrokken ondernemen en u onderscheiden op de manier hoe u voor uw klanten klaar staat?

Sluit u dan ook aan als 5-sterrenspecialist!