Banierhuis ontvangt Oorkonde

En erkenning als 5-sterrenspeciailst

Over Banierhuis

Woensdag 16 oktober jongstleden heeft het team van Banierhuis de oorkonde 5-sterrenspecialist in ontvangst mogen nemen. Hiermee is de erkenning als 5-sterrenspecialist officieel geworden. Banierhuis is de grootste fietsenspecialist uit de omgeving van Utrecht. In en rond Utrecht hebben zij 7 fietsenwinkels waarin u van harte welkom bent voor het exclusieve serviceplan, proefritten, reparaties of de aanschaf van een nieuwe of tweedehands fiets.

www.banierhuis.nl

Banierhuis focust zich ook op online

Wilt u toch liever online een fiets bestellen, dan is dit bij Banierhuis ook geen probleem. Uw fiets wordt snel en 100% rijklaar aan huis geleverd door een eigen bezorgservice. Als geselecteerd dealer van topmerken kan er een breed aanbod elektrische fietsen, stadsfietsen, racefietsen en mountainbikes geboden worden van topmerken als Gazelle, Batavus, Sparta, Merida, Koga, Cube en Cannondale.

Uitstekende service

“Bij Banierhuis heeft het verlenen van uitstekende service onze hoogste prioriteit. Dat is vanaf dag een ons uitgangspunt geweest. We zijn er met ons gehele team van overtuigd dat service onze meerwaarde is. Een fiets kopen kan een consument overal. Wat maakt het dan de moeite waard om juist bij Banierhuis een tweewieler aan te schaffen? Dat is een vraag die we onszelf regelmatig stellen” Aldus Marcel Breij. Marcel is werkzaam op het hoofdkantoor en houdt zich onder andere bezig met de beleving van de klant. “Als je een verschil wilt maken in uitstekende service, is het belangrijk om te weten wat er bij de klant speelt. Daarom zijn we ooit begonnen om klantbeoordelingen te verzamelen via Klanten vertellen. Echter toen we ontdekten dat er een keurmerk bestond voor het servicegehalte van een organisatie wilden we graag in aanmerking komen om het predicaat 5-sterrenspecialist te mogen voeren. Voor ons een perfecte combi. Middels het keurmerk kunnen we nog meer benadrukken dat de manier hoe we voor onze klanten klaar staan en met onze klanten om gaan de meerwaarde is van Banierhuis. Door de software van het keurmerk kunnen we nog beter zien hoe onze klanten deze service ervaren.

Klant reviews

Middels het systeem van 5-sterrenspecialist bedanken we namelijk een klant voor de aankoop en vragen middels een korte mail hoe groot de kans is dat hij of zij ons aanbeveelt, waarom ze dit wel of niet doen en tot slot of er iets is wat we zouden kunnen veranderen om de klant de volgende keer nog beter van dienst te kunnen zijn. Deze beoordelingen zijn openbaar inzichtelijk en worden op echtheid gecontroleerd door de keurinstantie. Daardoor is voor ons en voor onze (potentiële) klanten inzichtelijk hoe het er bij ons aan toe gaat. In het begin hebben we ons ook wel afgevraagd of het geen kwaad kan als ook negatieve beoordelingen zichtbaar zijn. Echter ben ik van mening dat het juist goed is om te laten zien dat er mensen werken bij Banierhuis die ook wel eens een foutje maken. Fouten maken is menselijk en dat willen we niet verstoppen. Sterker nog: we laten graag zien dat er bij Banierhuis mensen werken die graag leren van fouten. We kunnen niet garanderen dat er nooit iets mis gaat, we kunnen wel beloven dat we altijd een oplossing proberen te vinden wanneer er onverhoopt iets mis gaat. Daarom conformeren we ons graag aan het keurmerk en ondernemen we ook met het uitgangspunt; Alles voor een tevreden klant”

Tevreden klanten zorgen voor nieuwe klanten

Al langere tijd gebruikt Banierhuis de software van 5-sterrenspeciailst om klantbeoordelingen te verzamelen. Om het keurmerk te mogen voeren moet een bedrijf een minimale NPS score van 35 behalen. De NPS Score is de enige wereldwijde score om klantloyaliteit te meten en daarmee heeft de keurinstantie een maatstaf in het leven geroepen voor het servicegehalte van een organisatie. Met een NPS van +83 is Banierhuis met vlag en wimpel geslaagd. Op 16 oktober zijn alle medewerkers bijeen gekomen en heeft Directeur Janno Verkooijen de oorkonde officieel overhandigd en is de erkenning officieel geworden.

Banierhuis heeft fietswinkels in Utrecht. Dit zijn Houten, Nieuwegein, Vleuten – Vleuterweide, Utrecht – Terwijde, Utrecht – Overvecht, Utrecht – A’damsestraatweg, Zeist. Iedere fiets die u koopt bij Banierhuis komt met een gratis service- en onderhoudsplan. Als je wil weten hoe de service wordt ervaren, kijk dan eens naar de beoordelingen van Banierhuis en ervaar het zelf.

Bekijk meer succesverhalen:

Bij een erkend 5-sterrenspecialist kunt u rekenen op:

* Goed Advies * Vakmanschap * Kwaliteit * Service * Garantie

Het Keurmerk voor klanttevredenheid

We keuren en zien toe op de echtheid van klantbeoordelingen en gebruiken deze als kennisbron om service gerichtheid te stimuleren en klantbehandeling waar mogelijk te verbeteren. Met ons platform bieden wij onze erkende 5-sterrenspecialisten het juiste podium om ervaring van hun klanten te delen; op basis van NPS wordt een wereldwijd erkende klanttevredenheid- en loyaliteitsscore gemeten. Hoe hoger deze score, hoe meer tevreden en loyaal hun klanten zijn. Een aangesloten ondernemer dient een minimale NPS-norm van 45 te behalen om het keurmerk ‘erkend 5-sterrenspecialist’ te mogen voeren. Hiermee hebben we een maatstaf in het leven geroepen voor het servicegehalte van een organisatie.

Samen het verschil maken

Steeds meer ondernemers conformeren zich aan onze 5-sterke punten. Samen maken we ons hard voor een betere servicegerichtheid. Wilt u ook sociaal betrokken ondernemen en u onderscheiden op de manier hoe u voor uw klanten klaar staat?

Sluit u dan ook aan als 5-sterrenspecialist!