Sociaal betrokken ondernemen

De kernwaarde van 5-sterrenspecialist

  • Servicegerichtheid

  • Uitstekende klantbehandeling

  • Sociaal betrokken ondernemen

Met een team van gepassioneerde medewerkers stimuleert 5-sterrenspecialist bedrijven om de servicegerichtheid waar mogelijk te verhogen en willen we inspireren om het belang van de klant voorop te stellen: “behandel klanten zoals je zelf behandeld wilt worden.”

Vanuit onze filosofie van sociaal betrokken ondernemen staan we voor een transparante klantervaring waarmee verbeterpunten tastbaar en inzichtelijk gemaakt worden. Daarnaast steunen we vanuit onze eigen kernwaarden met veel liefde het KWF Kankerfonds.

Voor iedere beoordeling een donatie

5-sterrenspecialist wil graag bijdragen aan een goed doel. Voor 2019 en 2020 hebben we besloten om het KWF te steunen. ​Kanker raakt ons allemaal. Jaarlijks sterven er zo’n 45.000 mensen als gevolg van kanker. De ziekte is hiermee in Nederland doodsoorzaak nummer één. Minder kanker, meer genezing en een betere kwaliteit van leven voor kankerpatiënten. Dat is het doel van KWF Kankerbestrijding.

5-sterrenspecialist heeft als zakenvriend van KWF de afspraak gemaakt om voor iedere geschreven beoordeling een donatie te doen.

We geven jong talent graag een kans

5-sterrenspecialist is door SBB erkend als leerbedrijf. Dit betekent dat wij aan alle voorwaarden voldoen om leerlingen van het VMBO en MBO een volwaardige leerwerkplek te bieden. In ons bedrijf kunnen leerlingen de leerdoelen behalen die voor de opleiding gesteld zijn. Om de leerlingen te helpen die te realiseren, zorgen wij binnen ons bedrijf voor adequate begeleiding. Opleiden in de praktijk vinden wij erg belangrijk en wij zetten ons graag in voor het behoud van vakmanschap voor de toekomst. Zoek je een stageplek of leerbaan? Bekijk dan onze vacature >>

Bij een erkend 5-sterrenspecialst kunt u rekenen op:

* Goed Advies * Vakmanschap * Kwaliteit * Service * Garantie

Het Keurmerk voor klanttevredenheid

We keuren en zien toe op de echtheid van klantbeoordelingen en gebruiken deze als kennisbron om service gerichtheid te stimuleren en klantbehandeling waar mogelijk te verbeteren. Met ons platform bieden wij onze erkende 5-sterrenspecialisten het juiste podium om ervaring van hun klanten te delen; op basis van NPS wordt een wereldwijd erkende klanttevredenheid- en loyaliteitsscore gemeten. Hoe hoger deze score, hoe meer tevreden en loyaal hun klanten zijn. Een aangesloten ondernemer dient een minimale NPS-norm van 45 te behalen om het keurmerk ‘erkend 5-sterrenspecialist’ te mogen voeren. Hiermee hebben we een maatstaf in het leven geroepen voor het servicegehalte van een organisatie.

Samen het verschil maken

Steeds meer ondernemers conformeren zich aan onze 5-sterke punten. Samen maken we ons hard voor een betere servicegerichtheid. Wilt u ook sociaal betrokken ondernemen en u onderscheiden op de manier hoe u voor uw klanten klaar staat?

Sluit u dan ook aan als 5-sterrenspecialist!