Resultaat
Google reviews
Je hebt momenteel nog geen Google Mijnbedrijf. Het is ten zeerste aan te raden om deze aan te maken en actief te beheren. In veel gevallen maakt Google al een bedrijfspagina voor je aan, die wordt getoond bij zoekopdrachten op jouw bedrijfsnaam.
Let op: Het niet actief beheren van een Google Mijnbedrijf pagina betekend niet dat je geen reviews zult ontvangen. Dit is meestal een kwestie van tijd. Echter heb je er dan geen controle over.
Goed dat je al een Google Mijnbedrijf hebt. Wanneer men op jouw bedrijfsnaam zoekt, wordt deze door Google ook vaak vertoond naast de zoekopdrachten.
Je geeft aan momenteel niet te weten hoeveel reviews je op Google Mijnbedrijf hebt. Dit is begrijpelijk omdat je hier (nog) niet actief mee bezig bent. We raden aan om het e-book te lezen over de mogelijkheden die reviewmarketing jou kunnen bieden.
Het is aan te raden om actiever op Google reviews in te zetten. Hierdoor ga je snel meer reviews verzamelen, wat vertrouwen wekt en omzet verhogend werkt.
Je hebt al meer dan 100 reviews terwijl je aangeeft hier niet actief mee bezig te zijn. In dit geval is het aan te raden om het reviewbeheer te automatiseren. Je gaat dan een enorme groei krijgen in het aantal reviews, welke voor nog meer vertrouwen en een betere vindbaarheid zorgen.
Je bent actief met het verzamelen van reviews, wat uiteraard positief is. Het aantal reviews is echter nog onder de 100. Mocht je enkele negatieve reviews krijgen, dan kan dit het gemiddelde gelijk sterk beïnvloeden. Met de software van 5-sterrenspecialist is het makkelijker om dit snel te laten groeien. Wij raden je aan om eens vrijblijvend met een van onze adviseurs te praten over de mogelijkheden.
Je bent actief met het verzamelen van reviews, wat uiteraard positief is. Dit is terug te zien in de 100+ reviews die je al hebt verzameld. Nu is de vraag hoe je dit nog slimmer kunt inzetten zodat je op meerdere plekken een goede online reputatie kunt wegzetten.
Je vraagt momenteel slechts eenmaal om een review te schrijven en onderneemt verder geen actie. Uit onze statistieken blijkt dat veel reviews pas worden ingevuld wanneer men hier (vriendelijk) aan wordt herinnerd. Het is aan te raden om deze herinneringen te versturen. Dit kan via de 5-sterrengroeipromotor geautomatiseerd worden.
Je nodigt al handmatig mensen uit om reviews op Google te plaatsen. Dit is positief! Let er op dat niet iedereen een Google review kan schrijven. Vraag mensen met een g-mail adres om een Google review te schrijven en andere adressen om elders een review te schrijven zodat je geen adressen verspilt. Via de 5-sterrengroeipromotor kan dit proces geautomatiseerd worden.
Je nodigt al mensen uit om reviews op Google te plaatsen. Het is positief dat dit geautomatiseerd is, wat veel tijd kan besparen. Als je alleen vraag om een Google review, kan niet iedereen een review schrijven en groei je niet op andere plekken. Een goede online reputatie is sterker wanneer er op meerdere platformen verhalen van je tevreden klanten te lezen zijn.
De Google score is momenteel onvoldoende (1-3 sterren). Dit geeft potentiële klanten geen vertrouwen en kan omzet kosten.
De Google score is momenteel voldoende met 4. Een score van 5 sterren is uiteraard beter. Daarnaast kan de score snel veranderen omdat je minder dat 50 reviews hebt.
De Google score is momenteel voldoende met 4 sterren. Een score van 5 sterren is uiteraard beter. Omdat je al meer dan 50 reviews hebt, zijn er ook meerdere positieve reviews van 4,5 of 5 sterren nodig om de gemiddelde score te verhogen. Even wat meer focus op Google is sterk aan te bevelen omdat een hogere score meer klanten oplevert.
De Google score is momenteel goed met 5. Daarnaast kan de score snel veranderen omdat je minder dat 50 reviews hebt.
De Google score is momenteel goed met 5 sterren. Omdat je al meer dan 50 reviews hebt verzameld is dit een goede stabiele waarde. Goed gedaan!
Facebook reviews
Je hebt momenteel (nog) geen Facebook. Het is aan te raden om een bedrijfspagina aan te maken. Naast het reputatiebeheer biedt dit ook marketing kansen.
Goed dat je al Facebook gebruikt. Naast het reputatiebeheer biedt dit interessante online marketing mogelijkheden.
Je geeft aan momenteel niet te weten hoeveel reviews je op Facebook hebt. Dit is begrijpelijk omdat je hier (nog) niet actief mee bezig bent. Graag denken we met je mee hoe dit actiever kan worden opgepakt.
Het is aan te raden om actiever op Facebook reviews in te zetten. Dit kan ervoor zorgen dat je meer reviews krijgt, wat vertrouwen wekt en omzet verhogend werkt en betere resultaten geeft voor de andere Facebook promoties.
Je hebt al meer dan 100 reviews terwijl je aangeeft hier niet actief mee bezig te zijn. In dit geval is het aan te raden om het reviewbeheer te automatiseren.
Je bent actief met het verzamelen van reviews, wat uiteraard positief is. Het aantal reviews is echter nog onder de 100. Mocht je enkele negatieve reviews krijgen, dan kan dit het gemiddelde gelijk sterk beïnvloeden.
Je bent actief met het verzamelen van reviews, wat uiteraard positief is. Dit is terug te zien in de 100+ reviews die je al hebt verzameld.
Je vraagt mensen actief om een review, maar weet je ook wie je wel of niet hebt uitgenodigd? Dit kan via de 5-sterrengroeipromotor geautomatiseerd worden zodat je meer overzicht en controle hebt.
Je nodigt al handmatig mensen uit om reviews op Facebook te plaatsen. Dit is positief! Via de 5-sterrengroeipromotor kan dit proces geautomatiseerd worden.
Je nodigt al mensen uit om reviews op Facebook te plaatsen. Het is positief dat je dit proces hebt geautomatiseerd.
Op Facebook kijkt men bovengemiddeld naar de mening van andere gebruikers. De Facebook score is momenteel onvoldoende (1-3 sterren). Het is ten zeerste aan te raden om deze score te verbeteren.
De Facebook score is momenteel voldoende met 4. Een score van 5 sterren is uiteraard beter. Daarnaast kan de score snel veranderen omdat je minder dan 50 reviews hebt.
De Facebook score is momenteel voldoende met 4 sterren. Een score van 5 sterren is uiteraard beter. Omdat je al meer dan 50 reviews hebt, zijn veel positieve reviews nodig om de gemiddelde score te verhogen. Werk aan de winkel dus!
De Facebook score is momenteel goed met 5 sterren. De score kan nog wel snel veranderen omdat je minder dat 50 reviews hebt.
De Facebook score is momenteel goed met 5 sterren. Omdat je al meer dan 50 reviews hebt is dit een goede stabiele waarde. Goed gedaan!
Review platformen
Het is aan te raden om reviews te verzamelen op ten minste één onafhankelijk platform. We raden aan om het e-book te lezen over de mogelijkheden van reviewmarketing.
Het is positief dat u al reviews verzamelt op een onafhankelijk platform.
Leuk om te zien dat je al klant bent bij 5-sterrenspecialist. We denken graag met je mee om het maximale uit reviewmarketing te halen. Neem hiervoor contact op met je persoonlijke online reputatie manager.
Je maakt gebruik van The Feedback Company. 5-sterrenspecialist biedt dezelfde functies aan, maar heeft een aantal voordelen. Naast het verzamelen van reviews op een reviewplatform kun je met 5-sterrenspecialist ook reviews verzamelen op Google en op Facebook. Op die manier kun je jouw complete online reputatie managen vanuit een systeem. Daarnaast hebben we een handige overstapservice, waarbij alle reviews van The Feedback Company worden overgenomen naar 5-sterrenspecialist.
Je maakt gebruik van Kiyoh. 5-sterrenspecialist biedt dezelfde functies aan, maar heeft een aantal voordelen. Naast het verzamelen van reviews op een reviewplatform kun je met 5-sterrenspecialist ook reviews verzamelen op Google en op Facebook. Op die manier kun je jouw complete online reputatie managen vanuit een systeem. Daarnaast hebben we een handige overstapservice, waarbij alle reviews van Kiyoh worden overgenomen naar 5-sterrenspecialist.
Je maakt gebruik van Klantenvertellen. 5-sterrenspecialist biedt dezelfde functies aan, maar heeft een aantal voordelen. Naast het verzamelen van reviews op een reviewplatform kun je met 5-sterrenspecialist ook reviews verzamelen op Google en op Facebook. Op die manier kun je jouw complete online reputatie managen vanuit een systeem. Daarnaast hebben we een handige overstapservice, waarbij alle reviews van Klantenvertellen worden overgenomen naar 5-sterrenspecialist.
Je maakt gebruik van Trustpilot. 5-sterrenspecialist biedt dezelfde functies aan, maar heeft een aantal voordelen. Naast het verzamelen van reviews op een reviewplatform kun je met 5-sterrenspecialist ook reviews verzamelen op Google en op Facebook. Op die manier kun je jouw complete online reputatie managen vanuit een systeem. Daarnaast hebben we een handige overstapservice, waarbij alle reviews van Trustpilot worden overgenomen naar 5-sterrenspecialist.
Je maakt gebruik van een relatief onbekend reviewplatform. Het is aan te raden om een bekend systeem te gebruiken omdat dit meer vertrouwen geeft.
Website
Reviews zijn een must voor iedere website. Iedere website kan een goed (verkoop)verhaal hebben, zonder onderbouwing heeft het relatief weinig waarde. Daarnaast hoeft dit niet veel tijd te kosten. Via een extern review-systeem kan een widget op de website worden geplaatst. Zo zijn de reviews op uw website altijd up-to-date.
Reviews zijn een must voor iedere website. Iedere website kan een goed (verkoop)verhaal hebben, zonder onderbouwing heeft het relatief weinig waarde. Het is goed dat je al reviews op je website toont. Als platte tekst geeft dit echter weinig vertrouwen. Je zou alle reviews ook zelf getypt kunnen hebben. Vandaar dat reviews via een onafhankelijk systeem zo belangrijk zijn.
Daarnaast hoeft dit niet veel tijd te kosten. De reviews kunnen via een widget of via een feed op de website worden geplaatst. Zo zijn de reviews op jouw website altijd up-to-date en betrouwbaar.
Reviews zijn een must voor iedere website. Iedere website kan een goed (verkoop)verhaal hebben, zonder onderbouwing heeft het relatief weinig waarde. Het is goed dat je al reviews op jouw website toont. Via een eigen systeem geeft dit echter weinig vertrouwen. Je zou alle reviews ook zelf getypt kunnen hebben. Vandaar dat reviews via een onafhankelijk systeem zo belangrijk zijn.
Reviews zijn een must voor iedere website. Iedere website kan een goed (verkoop)verhaal hebben, zonder onderbouwing heeft het relatief weinig waarde. Het is goed dat je al reviews op jouw website toont via een widget. Zo weet de bezoeker dat het om echte reviews gaat, wat omzet verhogend werkt.
Meer informatie?
Wat goed dat je tijd hebt gestopt in het invullen van de online reputatie check! We hopen dat je meer inzicht hebt gekregen in jouw online reputatie en vooral dat je er je voordeel mee kunt doen. Als je het fijn vindt om nog meer te leren over hoe je jouw online reputatie kunt verbeteren of versterken, dan bieden we je graag hulp. Selecteer hieronder het plaatje van jouw voorkeur en laat je gegevens achter:
Je kunt een of meerdere opties selecteren. Vergeet niet je gegevens bij de volgende stap in te vullen.