De continu meting geeft het hele jaar door concrete stuurinformatie waarmee u uw bedrijfsvoering kunt verbeteren.
Meer tevreden patiënten, gemotiveerde medewerkers en een betere PREM-score.
Als behandelaar in de paramedische zorg wilt u natuurlijk het beste voor uw patiënten. Een zo goed mogelijke zorg bieden is ook cruciaal voor het succes van uw praktijk. Maar hoe wordt uw zorg ervaren? Hoe voldoet u aan de PREM en hoe kunt u dit nog beter aan de buitenwereld laten zien?
Door de verplichte PREM wordt er al gemeten of de zorg binnen uw praktijk wel op orde is. Wanneer u toch gaat meten hoe uw patiënten uw zorg ervaren kunt u dit contactmoment ook benutten om reviews van uw patiënten te verzamelen zodat u de tevredenheid beter op het internet kunt etaleren.
Uw eigen patiënten zijn uw beste adviseurs en tegelijkertijd zijn uw tevreden patiënten meteen ook uw beste reclame. Door de combinatie van PREM en Online Reputatie Management kunt u de verplichte PREM combineren met het verbeteren van uw online reputatie.