Waarom een review in quarantaine plaatsen?
Wij adviseren om even goed na te denken voor je een review in quarantaine plaatst. Indien er echt sprake is van onfatsoenlijk taalgebruik of dingen in de review staan die echt niet kunnen, dan kun je de quarantaine functie rustig gebruiken. Hieronder wat meer informatie over de twee meest voorkomende redenen.
In quarantaine plaatsen omdat je de echtheid betwist
Wanneer je van mening bent dat de review in strijd is met onze richtlijnen of wanneer je van mening bent dat deze review niet geschreven had mogen worden, kun je de review in quarantaine plaatsen. Daarna dien je zo snel mogelijk contact op te nemen met een medewerker van Team Kwaliteitsbeheer.
Je kunt bellen naar 0162-387777 en vragen naar iemand van team kwaliteitsbeheer. Er zal dan getoetst worden of de review kan worden verwijderd of moet worden teruggeplaatst.
Neem je geen contact op, dan wordt de review automatisch teruggeplaatst na 14 dagen.
In quarantaine geplaatst omdat je de ontevredenheid wilt oplossen
Wanneer je denkt dat je de ontevredenheid van je klant kunt oplossen, kun je jouw klant ook vragen of ze je opnieuw willen beoordelen. Je kunt dan via de button ‘Herbeoordeling aanvragen’ een nieuwe uitnodiging sturen. De button is te vinden op dezelfde plaats als de ‘Review in quarantaine plaatsen’ knop. Alleen wanneer de klant bereid is om deze opnieuw in te vullen, zal de oude beoordeling komen te vervallen. Houd er rekening mee dat de beoordeling na 14 dagen altijd weer wordt teruggeplaatst. Ook wanneer er geen herbeoordeling is geplaatst.
Hoe ga je om met een negatieve beoordeling?
Vaak ontstaat de behoefte om een review in quarantaine te plaatsen wanneer je een negatieve review ontvangt. Echter zijn er meer mogelijkheden. Graag bieden wij je meer uitleg over welke opties je hebt en hoe je daar het beste mee om kunt gaan. Lees meer over hoe je om kunt gaan met een negatieve beoordeling →