Hoe staat het met uw online reputatie?
Een slechte review, wat nu?
Wanneer u een slechte review krijgt, is dat erg vervelend. Toch hoeft u daar niet om te treuren. Er zijn namelijk een paar voordelen:
*Een overzicht met alleen maar positieve beoordelingen is minder geloofwaardig omdat iedereen wel weet dat het onmogelijk is om het voor iedereen goed te doen. Een paar negatieve recensies helpen mee om de goede recensies geloofwaardiger te maken. Dus echt negatief is het nooit, wat er ook gezegd wordt. Mensen die onredelijk zijn, uiten zich ook onredelijk en daar kijken wij nuchtere Nederlanders gelukkig wel doorheen.
*Een negatieve beoordeling geeft u de kans om te laten zien hoe u omgaat met kritiek. Veel mensen hechten daar waarde aan. Wanneer u op een goede manier een reactie plaatst zet u iets negatiefs om tot iets positiefs. En daarbij, wanneer je een klacht goed oplost, heb je vaak een klant voor het leven.
Hebt u echt alleen maar goede beoordelingen dan kunt u daar gerust trots op zijn. Echter moet u beseffen dat het een kwestie van tijd is dat u een slechte beoordeling krijgt. Graag leggen we u op deze pagina uit hoe u daar het beste mee om kunt gaan.