Al langere tijd gebruikt Banierhuis de software van 5-sterrenspeciailst om klantbeoordelingen te verzamelen. Om het keurmerk te mogen voeren moet een bedrijf een minimale NPS score van 35 behalen. De NPS Score is de enige wereldwijde score om klantloyaliteit te meten en daarmee heeft de keurinstantie een maatstaf in het leven geroepen voor het servicegehalte van een organisatie. Met een NPS van +83 is Banierhuis met vlag en wimpel geslaagd. Op 16 oktober zijn alle medewerkers bijeen gekomen en heeft Directeur Janno Verkooijen de oorkonde officieel overhandigd en is de erkenning officieel geworden.
Al langere tijd gebruikt Banierhuis de software van 5-sterrenspeciailst om klantbeoordelingen te verzamelen. Om het keurmerk te mogen voeren moet een bedrijf een minimale NPS score van 35 behalen. De NPS Score is de enige wereldwijde score om klantloyaliteit te meten en daarmee heeft de keurinstantie een maatstaf in het leven geroepen voor het servicegehalte van een organisatie. Met een NPS van +83 is Banierhuis met vlag en wimpel geslaagd. Op 16 oktober zijn alle medewerkers bijeen gekomen en heeft Directeur Janno Verkooijen de oorkonde officieel overhandigd en is de erkenning officieel geworden.
Samen het verschil maken
Steeds meer ondernemers conformeren zich aan onze 5-sterke punten. Samen maken we ons hard voor een betere servicegerichtheid. Wilt u ook sociaal betrokken ondernemen en u onderscheiden op de manier hoe u voor uw klanten klaar staat?
Sluit u dan ook aan als 5-sterrenspecialist!