We hebben groot nieuws:

“5-sterrenspecialist bundelt krachten met de toonaangevende Duitse CX specialist moveXM!”

Met veel trots maken we bekend dat 5-sterrenspecialist en haar moedermaatschappij Feeddex de krachten bundelen met de internationale customer experience specialist moveXM. 5-sterrenspecialist en Feeddex maken vanaf nu deel uit van moveXM. Door de bundeling van krachten ontstaat een sterke partij die mee kan gaan met de snelle marktontwikkelingen op het gebied van review management en marktonderzoek. Gezamenlijk vormen we een krachtige onderneming waar zo’n 100 professionals werken aan het verbeteren van de klant- en medewerkerbeleving van meer dan 2000 grotere en kleinere ondernemingen.

moveXM werkt wereldwijd voor gerenommeerde bedrijven als Volkswagen en BMW en beschikt over een toonaangevende CXM-suite op de CX markt. 5-sterrenspecialist en haar moedermaatschappij Feeddex kunnen daardoor de klanten nog beter bedienen.

De samenwerking markeert een spannende nieuwe fase voor beide bedrijven. We kijken ernaar uit om onze gezamenlijke expertise te bundelen en onze klanten nog beter van dienst te zijn.

moveXM is opgericht in 1995, heeft 75 medewerkers en is gevestigd in Frankfurt, Duitsland.

Meer informatie over moveXM kun je vinden op: https://movexm.com/en/

We kunnen ons voorstellen dat je je afvraagt wat dat voor jou als klant betekent, we hebben daarom een aantal vragen en antwoorden voor je op een rijtje gezet.

Wat verandert er voor mij als klant?
5-sterrenspecialist blijft jou op dezelfde wijze bedienen zoals je van ons gewend bent. Jouw contactpersonen blijven dezelfde vertrouwde personen. Wel is onze naam statutair van naam veranderd. We heten vanaf nu 5-Star Specialist B.V.

Blijft de naam 5-sterrenspecialist bestaan?
Vanzelfsprekend blijft de naam 5-sterrenspecialist bestaan voor de Nederlandse markt. Echter zullen we in meerdere landen actief worden en daarom hebben we gekozen om onze firmanaam een meer internationaal karakter te geven.

Welke voordelen zijn er voor mij als klant?
Door de bundeling zal jij als klant kunnen gaan profiteren van:

  • Toegang tot innovatieve technologieën: moveXM brengt geavanceerde technologieën en analytische hulpmiddelen,
  • Meer expertise en benchmarks: toegang tot een schat aan internationale ervaring, kennis en benchmarks op het gebied van CX-onderzoek en -analyse
  • Uitgebreid Netwerk: Klanten van 5-sterrenspecialist en Feeddex zullen nu deel uitmaken van een groeiend internationaal netwerk van klanten en partners, wat nieuwe kansen en synergiën bevordert

Wat verandert er op termijn?
5-sterrenspecialist, Feeddex en moveXM gaan werken aan de technische integratie van hun producten. Het beste van de moveXM, de Feeddex en 5-sterrenspecialist applicaties gaan we combineren om de best mogelijke oplossing te bieden. De klantreis en klantbeleving staan hierbij centraal. Belangrijke thema’s zijn AI, actionable insights, 360 graden klantbeeld en connections. In het begin merk je daar weinig van, op termijn des te meer.

Wat blijft is de persoonlijke benadering!
Vanzelfsprekend blijven we met ons team vanuit Dongen met dezelfde inzet en passie voor je klaar staan. “Alles voor een tevreden klant” blijft ons uitganspunt. Mocht je vragen hebben en meer willen weten over de samenwerking met moveXM. Aarzel niet om contact met ons op te nemen. We staan graag voor je klaar!

Bij een erkend 5-sterrenspecialist kun je rekenen op:

* Goed Advies * Vakmanschap * Kwaliteit * Service * Garantie

Over 5-sterrenspecialist

5-sterrenspecialist helpt de lokale ondernemer aan een betere online reputatie waarbij je jezelf kunt onderscheiden als sociaal betrokken ondernemer. We keuren en zien toe op de echtheid van klantbeoordelingen en gebruiken deze als kennisbron om service gerichtheid te stimuleren en klantbehandeling waar mogelijk te verbeteren. Met ons platform bieden wij onze erkende 5-sterrenspecialisten het juiste podium om ervaring van hun klanten te delen; op basis van NPS wordt een wereldwijd erkende klanttevredenheid- en loyaliteitsscore gemeten. Hoe hoger deze score, hoe meer tevreden en loyaal hun klanten zijn. Een aangesloten ondernemer dient een minimale NPS-norm van 45 te behalen om het keurmerk ‘erkend 5-sterrenspecialist’ te mogen voeren. Hiermee hebben we een maatstaf in het leven geroepen voor het servicegehalte van een organisatie waardoor de consument weet dat hij of zij kan rekenen op uitstekende klantbehandeling.

Samen het verschil maken

Steeds meer ondernemers conformeren zich aan onze 5-sterke punten. Samen maken we ons hard voor een betere servicegerichtheid en betrouwbare reviews. Wil jij ook sociaal betrokken ondernemen en je onderscheiden op de manier hoe je voor jouwklanten klaar staat?

Sluit je dan ook aan als 5-sterrenspecialist!