5-sterrengroeipromotor
Als 5-sterrenspecialist kiest u er voor om uzelf te onderscheiden op 5 sterke punten:
Als 5-sterrenspecialist kiest u er voor om uzelf te onderscheiden op 5 sterke punten:
Om uw dienstverlening te kunnen verbeteren, hebben wij voor u de 5-sterrengroeipromotor ontwikkeld. Dit is een software pakket waarbij u zeer eenvoudig een klanttevredenheidsonderzoek kunt doen op basis van de NPS norm.
De NPS (Net Promoter Score) is een eenvoudige manier om de klanttevredenheid van uw organisatie te meten. In 2003 is de Net Promotor Score ontwikkeld door Satmetrix, Bain & Company en Fred Reichheld. De achter- liggende gedachte van het ontwikkelen van de NPS was dat klanten geen behoefte hebben aan ontzettende lange vragenlijsten. Doordat de NPS inmiddels een of cieel wereldwijd erkende norm is, wordt deze door steeds meer bedrijven gebruikt om klantenloyaliteit inzichtelijk te maken. Hierdoor kunt u gericht stappen ondernemen om deze te verbeteren.
Uit verschillende onderzoeken blijkt dat organisaties met een hoge NPS loyale klanten hebben die sneller herhalingsaankopen doen en meer klanten krijgen middels mond-tot-mondreclame. Lees meer over de Net Promotor Score via https://www.5sterrenspecialist.nl/paginas/21-wat-is-nps-score.html
Wanneer u de 5-sterrengroeipromotor gebruikt, zal het u helpen om mond-tot-mondreclame te stimuleren en uw klantloyaliteit te verhogen. U kunt middels de NPS van uw klanten leren hoe u ze nog beter van dienst kunt zijn. U krijgt meer inzicht in hetgeen u goed of juist fout doet. Indien u een te lage score krijgt, zullen wij u onze hulp aanbieden, zodat we samen uw dienstverlening kunnen verbeteren.